niedziela, 16 marca 2014

Liebster Awards

1.Czym się interesujesz?
-Muzyka
2.Czy jest taka osoba, z której bierzesz przykład?
-Raczej nie.
3.Jaki masz telefon?
-Gunwo stare... Avilę jeszcze... Ale niedługo.
4. Jaki jest twój ulubiony film/serial?
-Ostatnimi czasy Non-Stop.
5.Kto jest twoim ulubieńcem z 1D, bądź Violetty?
-Liam.
6.Twój znak zodiaku?
-Wodnik.
7.Co Cię najbardziej denerwuje?
-Moja wychowawczyni, jak drze ryja.
8.Masz jakieś zwierzątko?
-Rybki, miałam 5 chomików...
9.Jakie masz zainteresowania?
-Śpiewam.
10.Co najbardziej lubisz robić?
-Śpiewać i spotykać się z przyjaciółmi.
11.Gdzie chcesz w przyszłości zamieszkać?
-Londyn.
 
Nominuję:

Tylko te czytam i tylko te są tak naprawdę warte uwagi :)

Moje pytania do Was:
Ulubiony przedmiot:
Ulubieniec z One D:
Ulubiona modelka:
Skąd jesteś:
Ulubiona rzecz do ubrania:
Ulubiony kolor:
Ulubiona biżuteria:
Inspiracja do pisania bloga:

Poinformujcie mnie w komentarzu pod nowym postem, że odpowiedziałyście na pytania :) Całuję.

5 komentarzy:

  1. To ja mam dać tu odpowiedzieć na pytania ? Czy przy moich nominacjach ? Bo ja to nie obcykana taka :D
    Ty, a od kiedy ty czytasz mojego bloga :o Skąd wiesz, że mam bloga ?? Ale zdziw :P
    TY ŚPIEWASZ ?? Nie no Cam zaskakujesz mnie, ale i tak mi nie powiesz ile masz lat :D A kij z tym ja się i tak dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, u siebie. Przy twoich... Prolog mi się spodobał :P Śpiewam od 10 lat, w jednym zespole z Alice i Nicole. Co do wieku kochana to pamiętasz moją odpowiedź? Buziaczki <333

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak :D "Buziaczki Sylwia :**" Czy jakoś tak :D
      A ja mieć pytanko :D Jak ty to robisz, że masz tyle rozdziałów do przodu ? :D

      Usuń
    3. Przed założeniem tego bloga napisałam 10 rozdziałów do przodu po prostu :) A potem miałam wolny czas. W ciągu jednego dnia potrafię napisać nawet dwa 10- stronne A4 rozdziały.

      Usuń
  2. Super blog. :) Czytam od wczoraj i przeczytalam do tego rozdzialu ... i czytam DALEJ !

    Skoro lubisz chomiki
    TO ZAPRASZAM DO SIEBIE :

    http://kochammojechomiczki.blogspot.com/?m=1

    ORAZ O ONE DIRECTION :

    http://polishdirectionersjestspoko.blogspot.com/?m=1

    ~ BUZIAKI Panna Domka

    OdpowiedzUsuń